Welzijnspraktijk de Esch

Voeding | Preventie | Training

Stel je vraag
aan Anita
KLIK HIER !




Of meld je aan voor
mijn nieuwsbrief:


AGENDA »
BOEK NU ! »

30 tips om blijvend slanker te worden

Ik wil er niet teveel woorden aan wijden.  Het is gewoon verstandig om mijn 30 tips te 304px-Light_bulb_icon_tips.svglezen en gewoon te gaan implementeren. Doe je dat consequent dan gaan er mooie dingen met je lichaam gebeuren. Dat beloof ik jou! 

  1. Drink 8 – 10 glazen water per dag
  2. Zoek uit waar eiwitten inzitten
  3. Maak een lijst van de eiwitten die jij ook lekker vindt
  4. Maak er een boodschappenlijst van
  5. Koop de producten die eiwitrijk zijn en jij lekker vindt
  6. Eet meer eiwitten dan hiervoor
  7. 1.2 gram per kilo dat je weegt heb je per dag aan eiwit nodig
  8. Neem rust om je lichaam ook rustig te krijgen. Stress maakt je dik
  9. Eet voldoende calorieën, hoe minder je eet hoe dikker je namelijk wordt
  10. Eet vetarm (kijk eens op vetvrijeten.nl)  voor ideeën. Kies voor gezonde vetten. 
  11. Zorg voor variatie in je voeding
  12. Eet iedere dag een schaaltje rauwkost
  13. Vermijdt vlees/vis gebakken in paneermeel
  14. Eet veel wit vlees, kip en kalkoen
  15. Eet twee dagen in de week eens geen vlees
  16. Wees consequent snoep of snack even helemaal niet
  17. Ga je uiteten, drink dan voor het naar binnen gaan een flink glas water
  18. Eet iedere 3 uur wat gezonds ook in het weekend
  19. Gebruik geen light producten dat werkt tegen je
  20. Koop een bakvelletje voor in je koekenpan, dat is handig dan hoef je geen vet toe te voegen.In veel andere producten die je eet zit vaak al wat vet. 
  21. Sta niet iedere dag op de weegschaal, kies 1 tijd om steeds te wegen
  22. Doe iedere morgen 4 minuten training kijk bij mijn collega Robert van der Wulp voor een voorbeeld
  23. Wandel iedere avond 20 – 30 minuten of doe andere beweging
  24. Drink geen energy drankjes. Een blikje bevat ongeveer 21 suikerklontjes.
  25. Wil je een sladressing, gebruik dan yoghurt met wat olijfolie en wat mosterd erdoor
  26. Heb je honger dan heb je eiwitten tekort, eet lekker een gekookt eitje
  27. Drink wanneer je eiwitten eet altijd wat water erbij. Eiwit is een soort spons in je maag en zwelt dan op. Je voelt je daarmee lekker voldaan
  28. Het weekend is geen feestje behandel het dan ook niet als een feest
  29. Ga zitten op een stoel, sluit je ogen en visualiseer dat je slanker bent. Zie het voor je en maak er een doel van! Je gaat het echt bereiken
  30. Meet met een centimeter je taille en je heup en hou dat wekelijks bij.  Je zult versteld staan van dat wat je dan ziet

Volg je mijn tips trouw dertig dagen dan heb je een nieuwe gewoonte aangeleerd die je helpt bij je succes. Begin met voeding wat gezond is en wat jij lekker vindt. Dat maakt het bereiken van je doel eenvoudiger. Het gaat nu om het vormen van de gewoonte. Daarna kun je nieuwe voeding uit proberen en kijken wat je nog meer kunt doen om slanker te worden.

Wat is voor jou het belangrijkse doel om af te slanken?

Deel dit met ons? Je kunt dat onder deze blog neerzetten en weet dat als je het opschrijft je besluit steeds sterker wordt en het succes steeds dichterbij komt.

Als dank voor het delen van jouw doel of verhaal ontvang je mijn eBook “Eiwitrijke recepten waarmee je jouw doel nog sneller bereikt.

Gun jij jouw vriendinnen ook deze tips, deel dan dit artikel alsjeblieft.

MIJN DOEL IS OM 10.000 WERKENDE VROUWEN VAN 45+  DIE WORSTELEN MET HUN GEWICHT TE HELPEN OM EENVOUDIG EN GEZOND SLANKER TE WORDEN

Help mij alsjeblieft om dit doel te bereiken en deel deze tips via Email, Facebook, Twitter en Linkedin.

 

 

Aantal Reacties: 6

Reageren ?



Plaats een reactie! (s.v.p. maximaal 600 woorden)

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *


Mail mij als anderen ook een reactie plaatsen.